25 Haziran 2012 Pazartesi

AMERIKA GUNLUKLERI: New York- FIT & Times Square

New York'taki ilk gunumu sizlerle Empire State&Hudsron River postumda paylasmistim. Simdiyse benim icin cok daha anlamli bi gezimi yazmak istiyorum.

FIT, yani Fashion Institute of Technology ITU lie birlikte benim okulum. Bilindigi gibi okudugum bolum FIT ile ortak program yurutuyor ve ben 1,5 sene sonra 8 ayligina New Yorkta yasayip, Manhattanin gobegindeki FIT'de ogrenim gorecegim. Tabi o 8 aydan sonra oraya veda etmeyip son senemi orada bitirmek icin geri donecegim...

Buyuk siniflarin tecrubelerine gore oradayken gezmeye pek vaktimiz olmayacak. New York'un en guzel yerlerinden birinde olmamizla oldukca celiskili bi durum olsa da, gezemesem bile orda okuyacagim icin heycanlanmadan edemiyorum. 

Okula gittigimde yeni basvuru yapicak ogrenciler icin bir tur yapiliyordu, ben de neden katilmayayim diyerek onlarla birlikte 3 blokta kurulmus okulumu gezdim. Tabii onlarin hepsi "acaba basvursam mi, basvurursam kabul edilir miyim" diye dusunurken ben icimden "ben zaten burayi kazandim" diyerek bir nevi gururla gezdim okulu.

Yaklasik 2 saat suren turun ardindan FIT'nin Store'una girip ufak capli kendimi kaybetme ani yasasam da cikmayi basarip gunun geri kalan kisminda da gezmeye devam ettik.

Bir sonraki duragimsa West Village ve Marc by Marc Jacobs oldu. Ama; tabii bu da baska bir postun konusu...

Aksamsa 7. caddenin uzerinde bulunan ve Times Squar'e 10 dklik uzaklikta olan otelimizden cikip, aksam yemegine gittik. Gittigimiz yer inanilmaz buyuk porsiyonlari olan ve bir tabakla en az 3-4 kisinin doyabilecegi bir mekandi. Uyarilmamiza ragmen 4 buyuk porsiyonun masamiza gelmesiyle minik bir sok gecirdik. Peki lezzetli miydi? Inanilmaz derecede.

Times Square New York denilince akla ilk gelen yerlerden biri nedense. Nedense dedigime bakmayin aslinda nedenini anlayabiliyorum. Kocaman plazma reklam panolari, broadway muzikal afisleri ve isil isil sokaklari, turistleri, 'newyorker'lariyla beni buyuleyen bi yer burasi... Daha once soyledigim gibiiii... "Bence ben New York'ta yasamak icin dogmusum", evet.









FIT - Fashion Institute of Technology






Times Square & Carmine's the Restaurant



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder