29 Nisan 2012 Pazar

IMA: Styling Moda Çekimi Backstage - SWEET 60s

28 Nisan cumartesi günü 2. Ve son moda çekimimizi de gerçekleştirdik. Başlıktan anlaşıldığı gibi konu Sweet 60s. Yani altmışların elegan ve glamour kesimi. Bilindiği üzre altmışlar denilince akla pek çok şey geliyor... Benim seçimimse altmışların ortası Pop Art dönemi ve bu donemin it-girl'ü Edie Segdwick oldu. Baştan nasıl bi look oluşturmak istediğim belirlenmişti gözümde ancak netleştirmem, aradığım elbiseyi bulmamla oldu.

Neyse, basa sararsak... Çekim gününe gelelim. Gecen haftanın aksine her zamanki alışkanlığıma yenik düşerek -yine- geç kaldım ben bu çekime. 10'da IMAda olmam gerekirken 11.30 gibi ordaydım. Geç kalmış olsam da çok bişey kaçırmamışım şansıma. Çekim gecen haftaya göre oldukça geç başladı. Bu sefer ilk sıralarda değil de 5. Sıradaydım ben. Yani öğlen molasından hemen sonraydı çekimim. Oldukça eğlenceliydi benim için ve ben yine hem modelden hem pozlardan hem looktan hem de fotoğraflardan pek memnun kaldim.

Gelelim look'uma. Yine Ima'nin çekim dolabından pek bir şey hatta hiç bir şey kullanmadım. 60lari yansıtan en iyi elbiseyi nerde bulabilirim diye düşünürken her durumda imdadıma koşan annem ikinci el dükkanlarına bakma önerisini verdi bana ve ben de doğruca çekimden 1 gün önce İstiklal caddesi'nde Suriye pasajında bulunan By Retro'ya gittim. Daha önce pek çok kez gidip vintage kokusu, etkisi, hissi ve giysilerinden etkilendiğim dükkan beni yine bi anda saskına cevirdi. Dolan dolan en sonunda 3 elbise buldum ve hızımı alamayıp 3unu de kiraladım. Eve gittiğimde kullanacağım look'u oluşturmuştum bile aklımda. Saç bandı ve büyük küpe detaylarıyla da zenginleştirdiğim elbise- ceket takimi. Özellikle cekete vurulmuştum anında ama ne yazik ki satmıyorlarmış.

Çekim sırasında da tam istediğim gibi kisa sacli Daisy'nin makyaji ve saclari da istediğim gibi yapildi. Yana yatırılmış Edie saçlari, bol eyelinerli ve kirpikli gözler. Bu look'la bir de Daisy'nin tam istediğim gibi pozlari vermesiyle ortaya çok güzel bir sonuç çıktı bana kalırsa. Bakalım... Haftayaki son dersimizde fotoğrafların secimini yapip degerlendirmemizi ve notlarimizi alicaz. Bu 2 haftanın sonucunda nasıl bir degerlendirme cikacak çok merak ediyorum :)

Tabii ki profosyonel fotograflar da elime gecer gecmez burada olucak, takipte kalin :)


Iste backstage'den kareler...


Sweet 60s Moodboard'um



Saç & Makyaj



Modelle pozları konuşurken...


Ceylan Atınç'la çekimi izlerken









Benim Look'um


Ceylan Atınç ve Güneş Uysalefe ( Marie Claire Editörleri)


Çekim biter, Styling eğitimi biter vee son ekip fotoğrafı çekilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder