24 Nisan 2012 Salı

IMA: Styling Moda Çekimi Backstage - NEON

Geçen Neon postumda da bahsettiğim gibi geçtğimiz cumartesi yani 21 Nisan'da İma'daki ilk moda çekimimiz gerçekleşti. :) 3 aylık programımızın sonuna geldik artık. 3 ay boyunca öğrendiklerimizi uygulamamız için de 2 tane moda çekimi yapacaktık. İlkini de atlattık.

İlk çekimimizin konusu bahsettiğim gibi Neon Renkler'di. Çekimden 2 gün önce İma'nın topladığı kıyafetleri görüp, moodboardlarımıza göre kombin yapma fırsatımız oldu. Aklımda bir kaç look oluşturmuştum ama eksikleri vardı. Bir de tam emin olamıyordum. Benim istediğim look her parça neon, rengarenk, genç, hem sportif hem de şık bir görüntüydü. Bir de oluşturduğum bu look'u giyecek profili ben sanat öğrencisi, yerinde durmayan, devamlı gezen ve fotoğrafçı olacak şekilde hayal ettim. Bunun sonucunda da seçeneklerimi ikiye indirgeyerek en sonunda Ceylan Hoca'nın bir kaç tavsiyesiyle de look'umu oluşturdum.

Çekime gelirsek... Sabah saat 9.40 gibi İma'daydım ki ben her durumda her yere geç kalan bi insanım. Daha 2 kişi gelmişti sınıftan bir de makyöz ve kuaför. Modeller de gelmiş hepimizin ulaşmasını bekliyorlardı. Ajans bize 2 model göndermiş, biri sarışın kısa saçlı diğeri de koyu, uzun saçlı iki kız. Ben uzun saçlıyı tercih ettim.

Yavaş yavaş herkes geldi, Ceylan Hoca ile Marie Claire'den meslektaşı Güneş Bey'de ulaşınca çekime başladık. Önce müzik açıldı sonra da modellerin saç ve makyajları yapılmaya başladı. Ben şansıma 2. sıradaydım. Saç ve makyajı tamamladıktan sonra modelimi giydirip çekim alanına gittik.

Ve... Çekimim başladı. Styling yaptığımız zaman sadece modeli giydirmiyor, nasıl poz verecek, nasıl duracak, her an üstündekileri kontrol etme gibi bir sürü görevimiz oluyor. İlk çekim heyecanıyla bir de Ceylan Hoca'nın ve fotoğrafçıların yardımıyla çekimimi tamamladım. Sonuçlardan da oldukça memnun kaldım.

Benim çekimim bittikten sonra da backstage'de diğer arkadaşlarıma yardım edip, modellerle takılıp eğlenmeye devam ettim. Benim için çok güzel bir deneyimdi. Bakalım bu cumartesi günkü çekimim nasıl olacak :)

İşte backstage fotoğraflarım...


İma'nın elbise dolabı




 Modellerin saç ve makyaj'ı yapılırken






Çekimden önce 


Ceylan Hoca'nın tavsiyeleri alınırken...


Benim kombinimden parçalar


Ve çekimim başlar...




Düzeltmeler


Neon Look
 


Ana eğitmenimiz, Marie Claire Moda editörü Ceylan Atınç




Çekim sonrası Irmak ve Becky, telefon elden düşmüyor tabii ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder