20 Nisan 2012 Cuma

Trend Alert! : Neon Colours

İyice yaza doğru ilerliyor zaman. Havalar hala bi garip olsa da en azından bahar'ı hissediyoruz artık. Bahar'la, güneşle beraber de renkler coştukça coşuyor. Geçen post'da pastel renk alarmını vermiştim. Bu sezon pastel moda diye canlı renkleri bir kenara atmıyoruz tabii ki. Pastelle beraber Neon renkler de bu sezon acayip moda benden demesi. Neon turuncu, yeşil, sarı ve pembeler... Girdiğiniz her mağazada mutlaka bir parça bulursunuz. Her şeyde yaptığım gibi bundan da geri kalmadım tabii ki, bir kaç parça neon'u dolabıma ekledim bile ben.

Neon'un çıkış noktasına bakarsak... Neon dediğimiz şey aslında eski zaman disko'larında, clublarda parlak borularla yazılmış yazıların içindeki parlayan sıvı. İlk olarak 80'lerde moda olmuş bu renkler. Madonna gibi büyük isimlerin o punk halinden yola çıkılmış. 80'ler diyince de benim aklıma direk punk, tak takıştır, taytlar, tozluklar geliyor. Bu senenin Neon modası ise o kadar rüküş değil tabii ki, daha eğlenceli, spor ve şık.

Gelelim Neon nasıl giyiliiir? Baştan aşağı neon renkleri kombinlemek çok hoş bi görüntü ortaya çıkarabileceği gibiii, fazla bi görüntü de çıkarabilir. O nedenle dikkatli olmak gerekli. Benim favorim neon'u, benzer tonlarda pastel renklerle kombinlemek. Böylece daha soft bi görüntü oluşturulabilir.

İma'da son 3 haftam ve 3 hafta sonra Styling eğitimim tamamlanmış olucak. Final projelerimiz de 2 tane Moda Çekimi oluyor. Bunlardan birinin konusu da Neon renkler. Bu nedenle araştırmamı iyi yaptım ve yüzlerce fotoğraf topladım ama hepsini burda paylaşamıcam tabii ki :) İlk çekimimiz haftaya. Çekim post'u da yakında blogda...


Çekimimde esinleneceğim Moodboard'um.





Podyumlarda Neon

Mağazalardan örnekler...







Zara'dan bir kaç örnek.

Bir de sokak modasına bakalım...









Neon sarılar ve yeşiller










Neon turuncular ve pembeler


Şimdi de kombinlere bakalım...






Neon sadece kıyafetlerde değil aksesuarlarda, küçük detaylarda da çok şık duruyor:














Ayakkabıda Neon








Çantalarda Neon










Aksesuarlarda Neon


Kıyafet ve aksesuarlarla sınırlı kalmayıp, makyaj ve ojelerde de son derece trend Neon












Benim Neon yorumlarım böyleydi, en kısa zamanda neon bi parçaya sahip olmalısınız derim ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder