12 Temmuz 2012 Perşembe

Shopping Store: ANTHROPOLOGIE


Yazi basligindan –bilmeyenler icin soyluyorum- bi bilim dali hakkinda modayla ilgili ne yazabilirim diye dusunmus olabilirsiniz… Ama benim bahsedecegim ‘ANTHROPOLOGIE’ bir magaza. Hem de herhangi bir magaza degil… Urban Outfitters’dan sonra belki de 2. Cennetim diyebilecegim bir magaza.

Bir magaza dusunun… icinde cesitli markalar, takilar, ayakkabilar, ev esyalari… ve hepsi birbirinden guzel, degisik, alisilagelmedik tasarimlar. Oncelikle daha once nasil oldu da ben burayi kesfedemedim diye kendime biraz kizsam daaa, yuksek fiyatlarindan dolayi diledigim herseyi –ki hemen hemen hersey oluyor- alamayinca uzuntuyle ayrildim ilk ziyaretimden.

Anthropologie Urban Outfitters kivaminda ama daha yuksek fiyatli bi yer. Magazanin iciyse -ki ben iki tanesinde bulundum- bir ev ortami kadar sicak ve icten. Benim gittiklerimden biri West Village , New York’da digeri ise Cambridge’deydi.

Eger yolunuz duserse ugramadan gecmeyin derim ki dunya capinda magazalari var, sadece Amerika’da degil. Zaten kendisi bildigim kadariyla ingiliz markasi.

Buradan da inter sitesini gezip, onizleme yapabilirsiniz. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder