3 Temmuz 2012 Salı

Marie Claire Kapak Cekimi: Serenay Sarikaya

Haziran ayinda raflardaki Marie Claire'lerde kapakta Serenay Sarikaya'yi gormeyen kalmamistir heralde... Cekimi yaptigimiz da yaklasik 1,5  ayi buluyor bu gunlerde. Ancak hem dergi yayinlanmadan once bunu duyuramayacagimizdan hem de yeni ay ile yeni kapak'in gelmesini beklememiz gerektigi icin ancak yazabiliyorum bu postu.

Cekimin detaylari... Oncelikle bu cekimde asistanlik yapmami saglayan Ceylan Atinc'a sonsuz tesekkur ediyorum. Kendisi IMA'da Styling egitimim sirasinda ana egitmenimizdi. Program bittikten sonra bir gun ondan aldigim mesajla havalara ucmamla basladi bu asistanlik hikayesi.

Cekimin konsepti ise Serenay'i oldugunca dogal cekmekti.

Cekimi Tuzla'da minik vintage gorunumlu - gorunumden cok heryerin buram buram eski koktugu  - deniz kiyisinda bir pansiyonda gerceklestirdik. Saat 12 gibi Serenay'in gelmesiyle sac makyaj, isik denemeleri vs. basladi.

Ben ne mi yaptim peki? Ceylan Hoca'nin kendi asistani Ceren'le urunleri cikarma, duzenleme, aksesuarlari yerlestirme, ayakkabilarin altlarini bantlama... Kisacasi backstage'i olabildigince duzenli tutma.

Cekim benim icin inanilmaz yorucu olsa da bir o kadar da zevkliydi. Ayni zamanda da egitici. Deneyimli editorle, fotografciyla calismak bir baska oluyormus.

Peki Serenay nasildi? Oncelikle Serenay Sarikaya'nin 92'li yani benden sadece 1 yas buyuk oldugunu ogrenince saskinligimi gizleyemeyerek ortamdakileri eglendirdim. Bunun disinda, unlulerin simarik ve bir sey begenmeyen tipler oldugu dusunulur ya genelde... Serenay Sarikaya bunun tam tersiydi. Inanilmaz sevimli, sicak kanli, cana yakin ve simarigin zitti bir insan kendisi. Verilen kiyafetleri itiraz etmeden severek giydi, bizimle ayni yemegi yedi ve bizlerle yakin arkadasiymis gibi muhabbet etti...

Benim objektifimden bir kac kare...


Cekim dolabi



Bikiniler


Ayakkabilar


Cekim mekani


Makyaj yapilirken


Veeee... kapak fotografi cekilirken


Ceylan Atinc



Serenay Sarikaya cekim sirasinda...



Cekimde Ipad'i ile fotograf cekmeye calisan ben.

_________________

Moda Editoru: Ceylan Atinc
Fotografci: Emre Dogru
Moda Editoru Asistanlari: Ceren Cetinoglu, Cagla Ertan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder