1 Nisan 2012 Pazar

IMA: Moda Fotoğrafçılığı & Styling Moda Çekimi

Beni tanımayanlar için önce kendimle ilgili kısa bir bilgi vereyim :) Böylelikle bu Moda Çekimi'nin nerden çıktığını anlamış olursunuz.
Ben İtü'de Moda tasarım okuyan ama Modaya sadece tasarım yönünden hakim olmak istemeyen bir kızım. Böylece boş vaktimi değerlendirip İma'nın, yani İstanbul Moda Akademisi'nin Styling eğitimine katıldım. Eğitimimde 2 ayı doldurduk. Bu sürede öğrendiklerimi de ayrıca paylaşmayı düşünüyorum :)
Neyse gelelim moda çekimine...

18 Mart'ta İma'nın Moda Fotoğrafçılığı sınıfının çekimi vardı ve bu çekim için 6 Styling öğrencisinden hem styling hem de model desteği istediler. Ben de maili görür görmez, fırsatı kaçırmayayım diye hemen atladım :) Model olarak da gönüllü gösterdim kendimi. Sonuç olarak Styling yapan 6 kişiden biri, modellik yapan da 3 kişiden biri oldum.

Çekimin detaylarına gelirsek... İnanılmaz zevkli bir gündü benim için. Bir türlü düzelmeyen hava şansımıza o gün günlük güneşlikti. Pazar günü olduğu için Nişantaşı sokakları sakin, pazar kahvaltısını yapmaya / kahvesini içmeye çıkan insanlarla doluydu. Doluydu dediysem de normal Nişantaşı kalabalığı yoktu tabii ki. Her zamanki gibi biraz geç kalmış olsam da... saçımı makyajımı halledip gittiğim için sorun yaşanmadı. Önce sınıf arkadaşlarımdan Yasemin'in look'unu giydim ve düştük Abdi İpekçi Caddesine. Etraftan yoğun ilgi görsek de çekimimizi tamamladık. Sıra geldi benim hazırladığım look'lara. Geceden 2 tane yaratmıştım ama 1'ini seçmem gerekiyordu, emin olamadığım için yanıma ikisini de almıştım. Şansıma 2 look'u da çekme fırsatımız oldu :) Benim look'larım da Nişantaşı'nın arka sokaklarında, hiç bilmediğim kafelerde ve İma'nın önünde yapıldı.

Kısacası... Benim için unutamayacağım bir deneyim oldu. Hem stylist hem de model olarak büyük bir keyif aldım. Benim düşünceme göre de ortaya çok hoş moda fotoğrafları çıktı :)

İşte bir kaç kare... Bakalım siz neler düşüneceksiniz bu çekim hakkında?








Fotoğraflar: Emel Kınık Ünlü
Styling: Çağla Ertan








Fotoğraflar: Burak Besen
Styling: Çağla Ertan

Ne giydiğime gelirseek...
Bluz: Marni @ h&m
Şort-etek: İnternetten
Kemer: Accessorize
Ayakkabı: Topshop
Küpe: Özel bir tasarımcıya ait, İstanbul Modern'in gift shop'undan aldım.










Fotoğraflar: Emel Kınık Ünlü
Styling: Çağla Ertan








Fotoğraflar: Burak Besen
Styling: Çağla Ertan


Ne giydim? :)
Bluz: h&m
Etek: Zara
Kemer: Vintage
Ayakkabı: Zara
Kolye: h&m
Yüzük: Özel bir tasarımcıya ait, İstanbul Modern'in gift shop'undan aldım.










Fotoğraflar: Burak Besen
Styling: Yasemin Umur




Fotoğraf: Yasemin Umur

Ne giydim?
Kırmızı yağmurluk: Zara
Ayakkabı: Zara


Şimdi de çekim arkasında neler yaşamışız bir bakalım :)


Düzeltmeler...



Ne çekilmiş merak ediyorum tabii :)


Çekime damlayan Palyaço modelliğe soyunursa...


Nişantaşı arka sokaklarda çok şirin bi İtalyan kafesinde çekimi gören yabancı amca nasıl şirin, sağ olsun peçeteden gül yapıp verdi :)


Poz vermekten canım sıkılınca... biraz da şebeklik yapmazsam olmazdı. :)


Hava güzeldi desem de incecikti üstümdekiler, çekim arasında direk montuma sığınıyordum ama onunla da çektiler :)


Imm şey... tamam sigara kötü bir şey ama arada yorulunca çay sigara iyi gitmedi değil.


Fotoğraflar: Emel Kınık Ünlü


 Fotoğraf: Yasemin Umur


Daha çekim yapan pek çok arkadaşımız vardı ancak fotoğraflarına henüz ulaşamadım, sabırsızlığımdan da elime geçenlerle bu postu oluşturayım dedim :)

Çekime bir de Yasemin Umur'un gözünden bakmak istiyorsanız... tık tık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder