14 Haziran 2012 Perşembe

Moda Editorlugu Seruvenim

Bir suredir maillerime bakamiyordum, az once baktigimda okuyucularimdan biri moda editorlugune nasil basladigimi, neler yaptigimi yazmami rica etmis. Onu kirmayarak kisaca ozetliyim daha cok yolun basinda olan seruvenimi...

Bilen bilir ancak bilmeyenler icin, bu sene Itu'de moda tasarim okumaya basladim. Ilk donemde toefl'i vererek ikinci donemimi styling egitimi alarak degerlendirmek istedim. 3 aylik egitim boyunca Vogue, Marie Claire, Elle gibi dergilerin moda editorlerinin yani sira, kisisel stil danismanlari, tasarimcilar ve fotografcilardan ders aldik. Bana en buyuk katkisi kendi cekimimi gerceklestirme imkani vermis olmasi sanirim. Tabii bir de, bu editorlerle, stil danismanlariyla calisma, onlari tanima firsati...

Gelelim cekim asistanligina... Acikcasi donem boyunca calismak bir seyler yapmak icin can atsam da sansim pek yuzume gulmedi. Daha sonra, ilk olarak: Skylife Business moda editoru Ece Ozel'in asistanligini yapan bi arkadasimin beni onermesiyle bir cekimde asistanlik yaptim. IMA egitimim bittikten sonraysa, bir gun ana egitmenimiz Ceylan Atinc'dan aldigim mesajla Marie Claire kapak cekiminde asistanlik yaptim. Bir de yine Ceylan Atinc'in stylingini yaptigi Mustafa Sandal album cekiminde asistanlik yapma firsatim oldu. Sonra da araya Amerika maceram girdi...

Budur yani benim hikayem. Tamamen sans ve firsatlari degerlendirmek uzerine. Okuyanlara, merak edenlere yardimci olabildiysem ne mutlu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder