21 Haziran 2012 Perşembe

AMERIKA GUNLUKLERI : New York - Empire State & Hudson River

28 Mayis pazartesi gunu Ithaca'dan yola cikarak once bir gece kalmak icin New Jersey'e babamin eski arkadaslarindan birine gittik. 4 sene once Amerika'ya ilk geldigimde de gordugum ilk yer burasiydi... 4 senede hicbirseyin neredeyse degismemis olmasi beni hem sevindirdi hem sasirtti. 

Ertesi gunse belki de benim hayallerimin sehri olan New York'a gectik... Yolda bizi New York trafigi karsilasa da, sonunda vardik. Unutmadan, inanilmaz klise davranarak new york sarkilari esliginde yolculuk ettik :) 

Daha once New York'ta 2 here bulunsam da, ikisi de cok kisa sureliydi. Buranin tadini cikarmaya, olabildigince heryeri gezmeye vaktim olmamisti. Bu 10 gunluk gidisimdeyse... doya doya gezdim. Ve hergun sanirim "Ben New York icin dogmusum da, yalnislikla Eskisehir denk gelmis." cumlesini kurdum.

Gelelim Empire State ve Hudson River'a. Ilk gunumuzu bu ikisine ayiralim dedik. Nasil Paris'e gidip Eiffel'i gormeden hatta cikmadan donmek yoksa... New York'a gelip de Empire State Building'e cikmamak olmaz dedik. Ciktik gorduk baktik. Sonuc? Hayatimizda cok bir sey degismedi tabii ki. New York'u tepeden izlemis, bir kac da fotograf cekmis olduk... Tamam tamam cok fazla hafife almiyorum, new york siluetini o sekilde izlemek guzeldi :)

Bir gune tam 4 program sigdirarak kendi rekorumuzu kirdik sanirim. Empire State, Met muzesi, Central Park ve Hudson River.

Hudson River ise... Bizim bogazimizdan belki de daha buyuk olan bu nehir New York'u adalara bolmus bilindigi uzere. 2 saatlik bir tekne turuyla Manhattan, Long Island, Wall Street, Brooklyn ve digerlerinin cevresinde gezdik. Sansimiza 7deki tura katildigimiz icin,  New Yorku gece de izleme sansini yakaldik...

Hayallerimin sehrinin ilk gunu de boyle gecti. Sonrasi mi? Sonrasi da baska bir postta... 





Ilk gece











Empire State'den

















Ve... Hudson River'dan

2 yorum:

  1. Adore your blog! would you mind following each other via bloglovin? :) xx

    / Malin @ http://fashionfied.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you! :) Sure, I'll check out your blog and follow you :)

      Sil