2 Nisan 2012 Pazartesi

Trend Alert! : Arm Party

Trend alarmı verdim ama... bu trend başlayalı baya bi oluyor. Bileklik hastası olduğum için ben de değinmeden geçemedim :) Başlıktan da anlayacağımız gibi Arm Party, koldaki parti gibi bir şeye denk geliyor. Yani kollarınızı alakalı alakasız olabildiğince bileklikle doldurmak demek oluyor. 

Trend olsun olmasın ben eskiden beri kollarımı bilekliklerle doldurmaya bayılırım. Zaten en çok para harcadığım şeyler başında ojeden sonra bileklik geliyor sanırım. İplisi, zinciri, değerlisi, ucuzu hiiiç mi hiç fark etmez. Yeter ki göz zevkime hitap etsin :)

Arm Party'nin temeli de bu. Kollarınızı isterseniz ipli, taşlı, zincirli, kelepçe yani istediğiniz tarzda alakasızlıklar içinde bir uyum yaratarak doldurmak. İçlerine de bir tane güzel saat taktınız mı tamamdır :) Bu olayın püf noktası aşırıya kaçmamak sadece. Abartı bi trendi gerçekleştiriyorsunuz ama abartıyı da abartmamak lazım :) Yani bileklikleri dirseğinize kadar doldurmamak lazım mesela, ya da uyumsuzluktan uyum yakalamaya dikkat etmek gerekir :)

İşte bir kaç örnek:






















Ben bi süre ara vermiştim bileklik takmaya, hatta 1 taneye indirdim bileğimdekileri. Ancak geri dönüş yapacakmışım gibi hissediyorum :) Özellikle bu birbirinden güzel arm party'leri görünce... özenmedim değil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder