8 Mart 2012 Perşembe

Gezdim Gördüm 2: Marni at H&M Özel Satış Partisi

Parti desem de... acayip eğlenceli bir şey beklemeyin. Hayatımın en yorucu olaylarından biri oldu kendisi. Alışveriş tutkum öne çıktı ve bu işkenceyi çektim ama açıkçası değdi sanırım :)
Hepimiz H&M 'in 3 sezondur ünlü markalarla iş birliği yaparak koleksiyonlar çıkardığını ve bu parçaların satışa sunulduğu an itibariyle bittiğini biliyoruz. Bundan önce Versace koleksiyonu, ondan önce de Lanvin vardı. İkisine de gidip yakından inceleyip bakıp, satın alma fırsatım olmadı. Ancak Marni için, annem ve Vogue'ın yarışmaları sağ olsun davetiye kazandım. Davetiye elime geçtiği anki heyecanımı bir tek görenler anlatabilir sanırım size. 8 Mart'da seçili mağazalarda satışa sunulacak koleksiyonu 7 Mart'da davetiyeleri olan insanlar için düzenlenmiş Özel Satış Partisinde herkesten önce görme, satın alma şansımız olacaktı. İstinye Park h&m 'de gerçekleşen "parti", Marni'nin koleksiyonunu çok beğenmesem de sabırsızlıkla beklediğim bir şeydi. H&M 'de bir FNO havası esmiyor değildi. Yine aynı kalabalık, çok daha uzun olsa da benzer kasa kuyrukları, şampanya ve aperitif servisler, Sarp Dakni tarafından yapılan müzikler... Ortam güzel, hoş, eğlenceli, insanın alışveriş yapası geliyor, bir de h&m ürünlerinde %20 indirim... Çok güzel geliyor değil mi? Bir de MARNI kısmına bakalım işin.

Parti 19.30'la 23.00 arasındaydı. 5'te okuldan çıkıp 7'ye çeyrek kala ancak ulaşabildiğimiz İstinye Park'ta yemek yediğimiz için partiye bir 10 dk sonra dahil olabildik. 10 dk içinde MARNI ürünlerinden ne var ne yoksa hepsi insanların elinde, reyonlar bomboş. Şaşkınlığımdan dolayı bir 5 dk daha kaybedince sonra bi de Ayşegülü mağaza içinde kaybedince ben de kendimi o izdihama attım. Aradığım bir kaç parça vardı ki, birini hemen buldum şansıma. Sonra dolan dolan, insanların elinden bırakmasını bekle, bir de o topuklularla canım çıktı. O zamana kadar kasa kuyruğu çoktan alıp başını gitmişti. E ben de giriyim bari dedim ve tam 1.5 saat kasaya ulaşmak için bekledim. Orada beklerken tesadüfen aradığım diğer ürünlerden 3ünü de buldum Ayşegül sağ olsun :) Benim için bu olayın başkı bi artısı da pek çok ünlünün katılımı ama en önemlisi de Başak Dizer Fransez'i görmem oldu, kendisiyle Styling üzerine ufak bir sohbet fırsatı yakaladım :) Ünlülerin neredeyse hepsinin önceden ulaştıkları MARNI parçalarıyla baştan aşağı giyindiğine değinmeme gerek yok herhalde...

Bu kargaşada uğraşıp da çok fazla fotoğraf çekemedim ancak işte yakaladıklarım :)


İşte MARNI at H&M :)


Kalabalığın sadece küçük bir kısmı


İlk 15 dk sonraki hal...



Alişverişkoliklerin izdihamı :)



Bu da davetiyem :)

Beğenip de ulaşamadığım bir kaç parça;






Bileklikler de en çok aranan ürünlerdendi.



Bu kolyeyi/yakayı çok istemiştim aslında ancak tükendiğini görünce, moda tasarım öğrencisi kafasıyla aman yaa basit zaten biz yaparız bunu dedim :)


Bu ayakkabıları da çok beğendim ancak anında bitenlerden bu da. Hatta sırada önümdeki bayanın elinde bir teki vardı ve o 1 saat boyunca diğer tekinin bulunmasını beklese de bulunamadı ve alamadı ayakkabıyı.

Şimdi de beğenip de kendime doğum günü hediyesi aldığım 4 parça :) :







FNO havası esiyor demiştim ya... İşte aynı ordaki gibi MARNI'de ne giydim panosu oluşturulmuştu. Ben de yorgun argın da olsam 1 poz çektirdim, hatıra :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder