5 Nisan 2012 Perşembe

Trend Alert! : Pastel Renkler

Ben bu yazıyı yazana kadar çoktaan her yerde pastel trendini duydunuz, gördünüz hatta satın almış, uygulamış bile olabilirsiniz. :) Yine de bu kadar gündemdeyken bir de kendi bakış açımdan anlatmak istedim Pastel Renkleri. Geçtiğimiz sezon kışa inat canlı renkler gördük, bahar/ yaz geldi şimdi de soft tonların trend olduğuna şahit oluyoruz. Tabi sadece bu renkler değil aynı zamanda bu sezon Neon renkleri de fazlasıyla göreceğiz. Neon'u da başka bir post'ta mercek altına alacağım. :)

Pastel'e gelirsek... Giyimden aksesuara, kuru pastel boya renkleri her yerde resmen. Bu renklerden romantiklik akıyor: Uçuk pembeler, sarılar, bebe mavisi, mint yeşili çeşit çeşit... . Açıkçası bu sezonun en favori rengi olan mint benim de favorim. Şimdiden pek çok mint eşyam oldu bile. Alışveriş hastalığım olduğu için dayanamadım aldım birsürü şey.

Gelelim Pastel renkler ne ile kombinlenir, nasıl giyilir? Sezon trendi pastel renkleri birbirleriyle kombinlemek olsa da... bu bazıları için fazla "pastel" gelebilir. O nedenle mesela pantolonunuzu pek çok yerde bulabileceğiniz bu renklerden seçip geri kalanı daha tek ton, nude, dikkat çekmeyecek şeyler kullanabilirsiniz. Renkli pantolon bana göre değil diyorsanız, üstünüzü pastelden seçin. Ya da sadece aksesuarlarda da kullanabilirsiniz. Son bi kaç yıldır acayip atılım yapan oje trendini de pastelden yana devam ettirebilirsiniz...

Bakalım Pastel Trendi nasıl başlamış, benim gözüme neler takılmış? :)


Kuru pastel boyalar! Resim yapan bir annem oluca bu boyalarla ben de iç içe oldum. :)





Podyumlarda pastel renkler...


Givenchy Haute Couture





Saçlarda Pastel...



Özellikle Zara'da bu sezon pek çok pastel renkle karşılaşabilirsiniz :)




























Ayakkabı ve aksesuarlarda Pastel...














Tırnaklarda Pastel...












Sokak modasında pastel nasıl giyilmiş?














Alternatif kombin çeşitleri...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder