2 Nisan 2012 Pazartesi

Trend Alert! : Denim on Denim

Denim'in yani daha yaygın adıyla Kot'un trend alarmı mı verilirmiş? Denim, her zaman moda olan bir şey dediğinizi duyar gibi oldum. Tabii ki denim herkesin vazgeçilmez bir parçasıdır. Küçük, büyük, modayla ilgili ilgisiz herkesin dolabında en az bir parça denim kumaşından yapılmış bir parça vardır.

Ancak özellikle bu sezon denim büyük bir atılım yaptı. Özellikle de denim kumaşından yapılan casual'dan çok daha elegan, şık pantolonlar. Tabii bu başka bir post'un konusu :)

Bu post'ta değinmek istediğim şey ise hem alt hem de üst parçada denim kumaş kullanımı. Yani şimdilerde Denim on Denim dediğimiz akım. 2 hatta 2den fazla denim göze biraz fazla gelebilir belki ama doğru kullanımla gayet hoş bir görünüm elde edebilirsiniz.

Gelelim ne, neyle giyilmeli? Öncelikle kot gömlek sevmeyen yoktur diye tahmin ediyorum. Kot gömleklerinizi kot pantolonlarla üstünüze doğru renkte kazak/hırka/yelek gibi şeylerle kombinleyerek bu görünümü elde edebilirsiniz. Bana kalırsa, işin sırrı aynı renkte kotlar giymemek. Mesela üstünüz açık renkse, altınızdakini koyu tutun. Ya da tam tersi. Bir de mesela altınıza açık renk ve koyu mavi dikişli bir kot giydiğinizde gömleğinizin rengini kotun dikiş rengine yakın tutturursanız uyumlu bir görüntü elde edersiniz. Üstüne ne giymeye gelirsek... Aslında her renkle uyum sağlar kot. Sadece aksesuarlarınıza, ayakkabı ve çantanıza dikkat etmeniz gerekir.

Ben şahsen, koyu renk kotun üstüne açık renkte kot bi gömlek giymeyi tercih ediyorum. Hatta geçen böyle bir kombin yaptım ve üstüme krem minik taşlı bol bi kazak boynuma da iri metal zincir görünümlü bir kolye takarak tamamladım kıyafetimi.

Denim on Denim akımını uyguladığınızda püf noktalara dikkat ederseniz... Günlük giyiminize değişik bir hava katabilirsiniz. :) Özellikle de havaların ne olacağı belli olmayan bu mevsimde kat kat giyinmeye dikkat edenlere, alternatif bir çözüm. :)

Bakalım defilelerde nasıl gösterilmiş Denim on Denim ?





Rihanna da tercihini hep denim on denim ' den kullanmış. Biraz abartmış mı... bilemedim sizin fikirleriniz nasıl?




Şimdi de sokak modasından kombinlere bakalım...













Bir de... benim çok severek takip ettiğim Blogger Zuhal Okcu'nun kombinine bir göz atalım :) Kendisi nezaketle fotoğraflarını yayımlamama izin verdi, tekrar teşekkür ediyorum :) Burdan da kendi sayfasındaki paylaşımına bakabilirsiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder