25 Temmuz 2012 Çarşamba

Trend Alert! : Crop Top

Yazin ortalarina gelmemizle (ki ben nedense sonlarina yaklasmisiz gibi hissediyorum) havalar da en sicak hallerini almis durumda. Bu havalarda da gerek deniz kiyisinda tatilde olalim gerekse sehirde, yani heryerde sicak basmasindan neredeyse giyinmeden dolasmayi diliyoruz.  Bu durumlarda da ustumuze en hafif seyleri gecirip cikiyoruz. Hava sicak diye stilden odun vermek olmaz tabi…

Bu yil heryerde karsimiza cikan birdenbire geri dones yapan gobegi acik modasini crop-top’larla yani yarida kesilmis izlenimi veren ustlerle uyguluyoruz. Benim de cok severek kullandigim bu ustlerin cesit cesit modelleri var. Ister t-shirt tarzinda, isterse gomlek tarzinda, isterse de bustiyer tarzinda olsun. Hepsi birbirinden guzel ve rahat kullaniliyor.

Bu ustleri benim tercihim yuksek bek sort eteklerle kombinlemek. Boylelikle cok fazla ten de gostermemis oluyorsunuz. Yok ama ben vucuduma guvenirim diyorsaniz giyin minicik dusuk bel sortlarla, eteklerle; ama benim tercihim yazlik yerlerde daha uygun bu kadak acik gobek.

Yok ben hicbiyerimi gostermek istemiyorum diyorsaniz da mini mini dar elbiselerin ustune crop t-shirtler gecirip farkli bir tarz yaratabilirsiniz.  Ya da icinize askili bir sey giyerek deneyebilirsiniz ama ben cok da fikre uygun oldugunu dusunmuyorum.

Dedigim gibi yazin ortalarina gelmemizle benim rahatligindan midir nedir nedenine karar veremesem de en sik kombinledigim parcalar bunlar oldu. Gerek bustiyerimi deri mini sortumla olsun, bol askilimi yuksek bel sort etegimle olsun hatta deniz kenarinda bile jean sortlarla tisortlerimi belden baglayarak kombinliyorum.

Sizlere de tavsiye ediyorum yaz sona ermeden bunlardan en az bir iki tanesini mutlaka dolabiniza ekleyin, gercekten cok kullanislilar. :)



Runways



Celebrities



Runway, Celebrity, Street Style













My combinations

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder