8 Mayıs 2012 Salı

Moda Cekimi: Skylife Busines

Geçtiğimiz perşembe günü Skylife Business dergisinin moda editörü Ece Özel'e asistanlık yaptım Haziran ayı sayısı için gerçekleştirilen çekimde.

Asistanlık yaaani bir nevi ayak işleri oluyor. Sayılarca büyük mağazadan toplanan kıyafetlerin yerleştirilmesi, sayımı, ayakkabıların altının bantlanması, getir götürler, modeller üzerinde kıyafet düzeltilmesi vs... Şikayetçi miyim? Tabi ki hayır. Deneyim kazanmış oluyorum böyle işlerle.Normalde erkek giyimiyle çok ilgilenmesem de artık şansıma bu bir erkek çekimi oldu. Ne yalan söyleyeyim, eğlendim de.

Gelelim çekimin nasıl geçtiğine... Normalde okul için hayatta kalkamadığım bir saatte uyanarak saat 9'da Hilton Otel'deydim. Editör henüz gelmemişti ama benle birlikte asistanlık yapacak diğer kişi ve sac/makyaj'dan sorumlular ve model gelmişti. Editör geldikten sonra diğer asistanla gelen kıyafetlerin açımını yaptık, yerleştirdik. Daha sonra 11 gibi çekime başlandı... Akşam 6 gibi de bitirdik. Bitince yine kıyafetleri toplama, sayma, karıştırmadan düzenleme işleri...

 Gün sonunda canım çıkmıştı ama değdi mi değdi. Daha yapacağım pek çok asistanlığın başı oldu belki de. Bu şekilde sektörün daha da içine girmiş oldum. Artık darısı başka çekimlere :)

Backstage'den kareler...





Modeller



Çekimin çoğunu Havuz başında yaptık




Moda Editörü: Ece Özel


Asistan ve Editör


Fotoğraflar çekilirken yorgunluktan 2 dk.lıgına da olsa oturup dinlenme molası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder