22 Şubat 2012 Çarşamba

Deep Teal

Bir kaç sezondur moda olan bir renk deep teal. Koyu turkuaz, yeşile çalan mavi gibi açıklayabiliriz bu rengi. Şahsen benim en sevdiğim renklerden biri. Son zamanlarda mağazalara girdiğinizde de bu tonlarda pek çok ürünle karşılaşabilirsiniz. Markaların 2012 defilelerinden gördüğümüz gibi önümüzdeki sezon da oldukça moda olmaya devam edecek. Açıkçası ben sevdiğim için bu tonlarda daha fazla ürün görmekten hoşlanıcam :) Tabii abartmamak da lazım. İşte bir kaç örnek...
  
Aşağıdaki set'de gördüğümüz gibi Tommy Hilfiger, Haider Ackermann ve Prada 2011 kış sezonunda bolca bu renkten kullandı. Onların dışında bu renk kozmetik ürünlere de yayıldı.

 


Çanta ve ayakkabıda da bu rengi oldukça görebiliriz.

  

 Aksesuarlara da yansıması oldu tabii ki. Bu taşın aquamarine olduğunu düşünüyorum. Böyle yarı değerli taşlar çok hoşuma gidiyor.



Peki ya ojeler? Tabi ki bu renkleri çok sık görmeye başladık. Hiç tereddüt etmeden bu tonlardaki ojelerin benim favorim olduğunu söyleyebilirim. Yves Saint Laurent de çok güzel bir tonunu yapmış.
 

Bu fotoğrafı tumblrda bulmuştum. Elbiseye bayıldım resmen. Çanta ise daha bi mükemmel. Sanırım ben bu renge aşık oluyorum. :)


 Bu fotoğraf da aynı şekilde tumblr'dan. Bu fotoğrafta renklerden öte bir de kolyeye değinmek istiyorum. Geçen sezonun şimdilerde yerini büyük küpelere bıraktığı büyük kolye trendinden güzel bir örnek.


Bu fotoğraf ise lookbook'tan. Bu ve bunun gibi bir sürü harika look'larla karşılaşabilirsiniz orda.


 Burda da çok benzer 2 elbisenin farklı şekilde kombinlenişine şahit oluyoruz. 2 tarzı da ayrı ayrı beğendim. Ben olsam daha farklı bir kemer ve ayakkabı tercih ederdim. Bir parçanın farklı aksesuarlarla çok farklı sonuçlar ortaya çıkarması sizce de etkileyici değil mi?


Şimdi de... 2012 sezonuna bakalım biraz.


Bu looklar Costume National fall 2012 defilesinden.
 

Bunlar ise Chanel Spring 2012 Couture defilesinden.
 


 Bu 2 look Marc Jacobs Resort 2012'den.


Bu looklar da Marc Jacobs spring 2012 defilelerinden.
 


Gördüğünüz gibi yeni sezonda bu tonları görmeye devam edeceğiz. Bakalım bu trend ne kadar sürecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder